suspicious

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Denise Seise - 23 februari 2012 17:17

Ska börja med att skriva om igår :)

Då va jag ut på en ridtur med Trevor. En Tinkervallack som är hur mysig som helst :)


Det var ju lite lagom halt ute ;) Men vi klarade oss utan att halka.

Men när vi galopperade på ängen så nitade han vid ett "dike" ( de kanske va ca 10 cm djupt). Så både han å jag nästan stod på näsan xD


Sen så åkte jag hem å duscha, satte på mig mjukiskläder (den veckan på månaden) och sen gick jag ut till min lilla stuga och kollade på film. Då får jag bla. ett sms om att jag får åka in till stan och sova där om jag vill. (Bredvid en kille jag gillar) Jag menar, klart jag gört ;)


Torsdag:

Vaknar vid 8 av hans alarm, men vill verkligen inte gå upp då så jag försöker somna om, men förgäves! Går upp och ut och röker med E. Pratar lite strunt som bara vi kan ;) Kör sedan henne till bussen, sen åkte jag till en annan kompis och prata ännu lite mer strunt :P


Sen ringer mamma och vill att vi går på stan tillsammans så hon kan åka hem med mi också, jo men de går fint :)


Å snart är klockan halv 6, jag ska åka till stallet vid 6-7 tänkte jag. Ska mocka åt 3 hästar samt ge dom mat samt rida i ca 30 min xD Så jag är väl inte hemma fören klockan 9 ikväll typ :P


Har även hunnit med och städa innan jag satte mig här :) Sjukt bra jort av mig då jag är latast i kommunen xD

Ne kanske inte så illa, men lat e jag (A)


Dagens humör:    +   

Dagens klädsel: Jeans (HM) + Grön luvtröja (New yorker)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards