suspicious

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Denise Seise - 25 februari 2012 23:24

Nu ska jag berätta för er en sak som inte många vet om mig..


När jag är medveten om att jag är kär blir jag som en liten dryg 9 åring som frågar om ALLT!

Inte killen jag är kär i, ne, mina vänner om hur fan jag ska göra..

Speciellt nu..


Jag har hamnat i en jävla svacka igen -.- Jag mår piss, vill inte äta men är hungrig, skiter i hur jag ser ut å röker som en skortsten..


Allt detta bara för att jag inte får någon respons, what so ever!


Hur fan gör man i ett sånt här läge?


Vet inte hur många nu som har sagt: " skit i honom han är inte värd dig" Ne okej.. Kan jag få avgöra det själv? Å om jag nu inte får avgöra det själv.. HAR NI NÅGON GÅNG SJÄLVA PRÖVAT SLÄPPA TAGET OM NÅGON NI ÄR KÄR I?

E i ett så grovt deppmode..


Kärlek ska vara:

Underbart

Mysigt

Bra


Just nu är det:

Skit

Helvete

FAAN


  


Ne ska försöka vara positiv men de är fan inte lätt. Han gör det inte lätt!


What to do?!?!


Ne nu blire kolla bloggar sen sova, är sjukt trött och vill bara bort ..


Av Denise Seise - 25 februari 2012 15:10

Är något man är jävligt beroende av!

Jag sitter just nu i en penga-kris jag tror jag kommer få beta av tills jag dör.. typ..

Ne kanske inte men det känns så..


Å saken är den att min fader är skyldig mig pengar och dom vill jag använda till den här skulden. För det skulle hjälpa, a lot! Men pappa svarar inte så jag mår så jävla dåligt just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen!


Hatar att leva på andra! Jag vill ha mitt jobb nu. Dels för pengarna men mest för att få komma bort på dagarna. Å efter ett tag hitta ett eget ställe att bo på!


Det är nog det jag vill göra mest för pengarna jag kommer tjäna, hitta en bostadsrätt och flytta! Så jag kan tapetsera om så de blir precis som jag vill ha de! :)


Nu när man har körkort och bil vill man ju bara komma till nästa steg i vuxen livet.. Skaffa bostad!


Ne nu kommer jag väll få en redig utskällning och får jag inte det så kommer jag ändå bara vilja springa iväg med svansen mellan benen! Hade gött   

Av Denise Seise - 25 februari 2012 00:33

Så vaknade jag vid halv 11 å efter det har man typ bara varit barnvakt :P

Kokat mat å fixat efterrätter..

Trevligt med lite sällskap av vänner på kvällskvisten :)


Men nu e klockan mycket å dags att sova, love u guys!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards