suspicious

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Denise Seise - 26 februari 2012 23:45

Har varit till v-rås idag. Köpte nya ridstrumpor å lite hästgodis på hööks. Sen köpte jag ett slutsteg och en baslåda på media markt (?). Efter det åkte jag och J hem till pappa och pulade in den i bilen. Massa svett och skrattande senare så satt den jäveln på plats! xD

Men..

Den fungerade inte ;O


Så vi åkte in till lilla staden Enköping så fick R kolla på de, och han hittade felet ! Whoop whoop!


Sen lämnade jag av J och sen vart det BIO :)


Jag skrattade tyyyp hela tiden, komedi, javisst :)


Skulle sovit hos pappa ikväll meen.. Jag skulle ändå till mamma för att hämta systers nyckel så jag kanske vart kvar här ;)


Men nu är jag totally pee-nödig!!


God natt och sov sött ALLIHOPA!


PoK

Suspicious !

Av Denise Seise - 26 februari 2012 11:32

Hem till pappa och hämta mina glajjor å skinnjackan kanske ;)

För nu jävlar är det vår! Det har jag bestämt :D


Ut å glida i solen låter som en finfin idé :) Ska bara se om någon joinar mig :)


PoK

Suspicious!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards