suspicious

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Denise Seise - 27 februari 2012 22:56

Gör det när du inte ser mig

Gör det när du inte hör mig

Gör det när du inte finns där

och ont gör det när du bara blundar..


Jag kan sitta en heldag och fundera på oss, va de vi hade förut bättre? Sämre?

Har jag förändrats eller du?

Eller har vi inte förändrats?

Kanske bara är en inbillning av all smärta som kväver mig..


Svaghet är något jag inte vill visa eller uppleva.

Det är ett tecken på rädsla.

Vem vill vara rädd och oviss när man kan vara modig och stark?


Ibland vill jag bara glömma och gå vidare med mig själv.

Jag är inte jag..

Och varför visar jag inte mitt jag?


Känner mig just nu lite tapper som lägger ut det här, jag förstår om ni inte förstår   


Men så här ser det ut i mitt huvud just nu.. Alla dessa förbannade frågor utan svar! Blir tokig snart..


                                                  
     


PoK

Suspicious !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards