suspicious

Alla inlägg under januari 2013

Av Denise Seise - 5 januari 2013 23:36

Har varit kul nu i 2 dagar med grabbarna :)
Hade jävligt kul igår :)
Dock kände jag mig handikappad utan bil tidigare idag då den va kvar i stan.
Sen va W så snäll och körde mig till min bil :) tack tack!

PoK
Suspicious

Av Denise Seise - 4 januari 2013 17:07

Gick rätt nice ändå, fast man bara sov i 20 min ..

Visst jag va mör som fan igårkväll men de hör inte hit   


Iaf

Kom dit, gick runt efter F medans hon pratade lite om gården / hästarna

Gick in och drack kaffe, prata lite mer

Ut till stallet, släppa ut vissa hästar och mocka

Lunch

Byta plats på andra hästarna och hämta lös häst nere vid en annan hage -.-"

Fixa inför insläpp (vatten och mat)

Red lite i ridhuset

Släppa in hästar

Åka hem   


Rätt händelserik dag, massa unghästar lite gamla.. inhyrda osv


Jag skulle lätt kunna jobba där och få in lite snits på det, för det hade jag inte igår   



Men i övrigt

Jag mår väl inte helt hundra.. Glad att jag fick något att göra hela dagen igår iaf.. Tänker inte lika mycket då..

Sen att jag har ett sammanbrott eller 2 typ dagligen är ju en annan historia -.-


Fattar inte att kärleken gör en så jävla dum i huvudet!


Jag som trodde att jag hade min beskärda del av självbehärskning vid det här laget och kunde bara glömma och gå vidare om det är det jag vill  ..


Ne, jag orkar inte grina ut mer i bloggen idag .. blir bara så jävla jobbigt för allmänheten 

så jag tänkte typ försöka va så här : Trying to be: (happy). Going to be:  (weird). Wanna be like:    



PoK

Suspicious

Av Denise Seise - 2 januari 2013 19:40

Har jag hjälpt farfar med lite shopping igen :)
Sen vart de ut till grillby och umgås med A.
Har glott lite film och nyss ätit massa mat ;)
Nu försöker jag ladda inför att jobba imorgon med start kl 08.00 :)
Skönt om jag får det jobbet och det är som förväntat :)
Hästjobb är fan så mycket bättre än somliga andra jobb -.-

Av Denise Seise - 2 januari 2013 04:57

Tror att jag somnade för tidigt förut, så nu ligger man och tänker istället..

Jag undrar väldigt ofta vad jag kan göra annorlunda för att folk ska ta mig seriöst och se mig som den person jag egentligen är..

Och det sista jag vill är att allt ska gå till spillo igen. Min energi, min vilja, mitt mål och min framtid ..
Jag vet vart jag vill, jag vet bara inte hur jag tar mig dit..

Nattankar med mig

PoK
Suspicious

Av Denise Seise - 1 januari 2013 20:24

Nu är det nya året äntligen här ;)


Trodde att jag skulle sitta hemma med en tjock katt å knät och glo på nån kass film och tycka synd om mig själv   

Men jag slapp de för att jag har en awesome vän som A som bjöd med mig till han så vi käkade med hans familj och hade det trevligt, riktigt god mat också   

Sen gick vi från grillby upp till sörskog för att festa lite   

Vart rätt kul å sitta tjejer i en egen hörna och dricka medans killarna fick "härja" i köket.


Så vart 3 shots, lite vin och en cider, sen vart jag lagom full   

Men de blir ju billigt och bra iallafall ..


Sjukt bra kväll och inte ens bakis idag, mör ja..


Hoppas ni hade en minst lika nice nyår som jag   


PoK

Suspicious

Skapa flashcards