suspicious

Alla inlägg under april 2013

Av Denise Seise - 29 april 2013 17:53

Idag var det praktik igen efter ca 2 veckor med förkylning ..


Skönt att få jobba igen och använda kroppen. 


Imorgon blir det en fattig valborg   Trodde jag skulle fått pengar idag men dom kommer den 2 maj ..

Men men, de innebär nyktert ;) Så jag ska vara en duktig tjej , eller något.


Fast blir det inget planerat så åker jag till stallet, så med andra ord, hör jag inget om att vi ska någonstans efter jobbet imorgon så drar jag dit :)


Ska man va nykter kan man lika gärna hänga i stallet iofs, hästarna blir nog bara glada om man inte druckit när man kommer dit ;)


Men nu blir de PA medans killen kollar på något som jag inte vet va de e -.-


PoK

Suspicious 

Av Denise Seise - 18 april 2013 18:12

Igen då, sjukling värre !


Hade hoppats på att ha jobb och en egen lya vid det här laget men jag hoppas de ligger runt hörnet ..


Praktiken är iallafall kul   


M kommer alltid på saker man kan göra och ibland behövs det bara flyttas om lite    



Allt flyter på i stallet med. Tänkte ta lite bilder nästa gång jag åker ut så ni får se   Stjärna la jag ju ut på fb, men Bil (Gudinna) har ni ju inte fått se än   



Min Älskling och jag har snart varit tillsammans i 3 månader. Känns som om tiden går väldigt sakta .. Trodde nästan det gått flera år nu   

Alla förhållanden har väl sina Ups-and-downs.. Men jag försöker att inte grubbla så mycket och fokusera på känslan. 


"Everytime I look in your eyes,
I feel time freeze and not a second goes by,
I deffinately know this is ment to be,
Because deep inside you make me feel strong and free,
I'll be with you for the rest of my life,
I'm also hoping one day you'll make me your wife."

  

 

Ne, nu blir det nog mera "Sims 3" för min del, men ha det bra och bli inte smittade av min förkylning via inlägget nu ;) 

 

PoK

Suspicious

Skapa flashcards