suspicious

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Denise Seise - 18 september 2013 19:30

Ja, vart ska jag börja.

Dagen började bra, upp ur sängen, ut med hunden ocg sen blev jag upphämtad av J som skulle till Västerås för att skriva prov, som hon även klarade, grattis vännen :)


Men när man kom hem igen så bet problemen mig i rumpan !


Varför kan jag inte bara öppna käften??


Fast just nu känner jag mer ånger.. Ånger över att allt blev som det blev i helgen. Hade jag aldrig skrivit hade vi inte ens haft något att prata om


Jag skulle inte vara bitter och fundersam..


Varför ska man alltid vara efterklok?


Jag vill bara ha ett jobb nu och skaffa min egen lya, mina egna möbler och så småning om fixa så pluttisen trivs. 


Söker jobb som F*n, även börjat kolla på försäljar jobb, som jag lovade mig själv att aldrig göra igen.. men va f*n, nu är det bara och skita i det och jobba på tills man ligger där på BB och vresar på benen !


Hoppas något var underhållande denna gång, så får ni kika förbi snart igen :)


xoxo

Suspicious



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards