suspicious

Alla inlägg den 23 november 2013

Av Denise Seise - 23 november 2013 13:36

Hej allihopa !


Känns som om tiden går jättefort samtidigt som de känns som om den står still.. weird huh?

Jag vill bara att det ska bli mars nu och in på förlossning, samtidigt som jag vill att tiden ska gå långsamt så jag hinner fixa allt innan Plutt får för sig att komma ut.


Senaste besöket hos mvc gick bra, värderna såg bra ut och även att magen vuxit som normalt. 


Snart får jag hem spjälsängen och då ska den slipas och målas :)

Vet ännu inte riktigt vilken färg :P

De står mellan ljusare nyans av olivgrönt eller typ "oboy" färgad.. vilket tror ni på? :)


Eftersom jag inte vet kön så blir det ju något neutralt som kan passa med vilken färg som sen och vitt tycker jag blir lite tråkigt ;)


Funderar även på att ändra med header snart, kommer ju mer ch mer bli en blogg om graviditet och barn.



Men vi får se, namnet kommer ju vara det samma som det är nu :)



xoxo

Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards