suspicious

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Denise Seise - 5 december 2013 20:47

Vad tycker ni om den nya designen på headern då? :)


Jag tyckte de va dags att ändra riktning då det handlar om graviditeten och när Plutt kommit ut kommer det ju hur livet ser ut när man blivit mamma "på riktigt" ;)


Är nöjd själv med den :)


Idag har man väl inte gjort så mycket. Varit till arbetsförmedlingen och sen träffat M och pratat lite. Va ut till fadern ett tag och hämta post och prata lite med honom och träffa småsyskonen som alltid blir lika glada när man hälsar på.


Nu är jag på jakt på riktigt efter en lägenhet. Söker ju helst en 2a så man kan stänga en dörr när Plutt ska sova och sen är de ju skönare med lite större när man har barnet sen. 

Man vill ju få plats med skötbord och leksaker m.m


Bara för att jag skriver om Plutt så börjar h*n röra på sig där inne ;) Tror någon vill ha uppmärksamhet istället för att morsan ska sitta vid datorn och skriva massa skit ;)


Men hoppas ni fortfarande kommer läsa min blogg även om den nu blivit en "mamma-blogg" :)


xoxo

Suspicious

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards