suspicious

Direktlänk till inlägg 6 december 2013

Fredag morgon..

Av Denise Seise - 6 december 2013 07:23

Vaknade prick klockan 06.57 av att Boston (alltid lika punktligt) gick på lådan och kraffsar så jag vaknar, bussigt :P


Sen är det en annan sak som gjort att jag vridit och vänt på mig heeela natten. Jag skrev ju att jag och M träffades och prata igår.


Det är jättebra att han vill ha barnet lika mycket som jag, absolut. Han är pappa och har all rätt till det. Men under natten så har jag väl typ drömt om hur de där kommer bli, so strange ! Men iaf.. 


Det va väl mer eller mindre så att barnet va runt halvåret och det är första gången jag ska lämna Plutt hos sin pappa. Börjar med att jag knappt vill kliva ur bilen, så M kommer ut och hämtar Plutt. Jag ger en släng puss och vinkar hejdå hinner väl mer eller mindre knappt åka fören tårarna strömmar som på ett vattenfall..


Vaknar till vänder på mig och märker att tårarna rinner på riktigt.. Somnar om och drömmen består men nu har vi hoppat ett par år, för nu ser Plutt ut att vara närmare 3-4 (drömmer inte om något speciellt kön för övrigt)


Så nu när Plutt ska till pappa så har vi först hämtat på dagis och sen varit hem och ätit och packat det Plutt vill ha med sig till pappa, böcker, mjukisdjur m.m.. 

Vi hoppar in i bilen och allt är bra tills jag återigen står utanför M's dörr/port. Då Plutt kläcker ur sig "Det är lugnt mamma, pappa brukar också gråta när jag ska åka" 


Å då vaknar jag återigen av att tårarna strömmar ner.. Vad har man satt sig i för situation ? :P 


Stackars barn.. Men jag hoppas ju att man visar sig stark framför Plutt iaf. Om jag gråter när h*n är med pappa lider ju inte h*n av.


Kommer nog mer blogg-inlägg under dagen eller eftermiddan, men hoppas ni hade en trevlig morgon läsning :)


Fler sjuka drömmar väntar nog runt hörnet ;)


xoxo

Suspicious



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Seise - 26 september 2015 09:19

Denna blogg har betytt allt för mig under många år. Här har jag kunnat ventilera om allt och skriva mina känslor.. Tack vare att folk misstolkar mig tar jag nu bort bloggen. Kanske startar upp en ny men inte direkt. ...

Av Denise Seise - 17 september 2015 21:55

För snart en vecka sedan flög jag för första gången i mitt liv, till min älskling i Boden :) Läskigt va de men helt klart värt det :) Vi åkte till Storforsen och fikade, otroligt häftigt, mäktigt och fint. Hemfärden gick bättre och lite resfebe...

Av Denise Seise - 16 september 2015 21:37


I måndags va jag hos lilla Fisen och tände ljus och sjöng för henne.. Jag vet ju att hon inte är där, de är bara en plats att tända ljus på och lämna blommor. Hon är ju med oss, anhöriga, jämt. "Känn ingen skuld när du har roligt, för då vet...

Av Denise Seise - 6 september 2015 19:54

Är det mig du menar ska jag förklara en sak, en gång så alla utan förstånd inte tror något annat igen. Nej, mirandas begravning va inte gjord för att peta någon i ögat eller göra någon upprörd. Den va för att få ett avslut. Tycker någon/några att ...

Av Denise Seise - 6 augusti 2015 06:58


Jag vet inte vad jag borde säga, tänka eller göra just nu. Jag gör de som känns rätt för dagen. När hjärtat brister, som de gör när sånt här händer, så vill man bara skrika, slå och gråta. Gråter gör jag mest.. Skriker ut sorgliga låttexter, mest...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards