suspicious

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Denise Seise - 6 februari 2014 22:48

Våran tös blev idag 3 veckor.

Å de firar hon med att dippa (sjunka i andning och puls) minst 8 ggr. Här tappat räkningen nu..

Stress, oro och ångest växer. När man inte får några konkreta svar så skapar man egna teorier med deras teorier.

Huvudet väger bly..

Önskar bara av hela mitt hjärta att mitt lilla hjärta ordnar upp sig. Blir snart mentalt sjuk.

Jag vill inget annat än att hon ska förstå att man måste andas. Jämt, hela tiden, inga undantag bara andetag.

Gråter för minsta lilla och svänger som fan i humöret.

Har inte alltid tid att blogga men jag försöker för min skull. För att inte bli en sinnessjuk jävel.
Ursäkta om detta handla mer om mig än henne, men jag blir galen.

Självfallet vet jag att hon också lider, att hon mår sämre än en annan av de här.

Hoppas på ett eeg imorgon ( kollar hjärnaktiviteten) igen. Något har ju blivit galet.
Nu har hon ändå högflödesgrimma vilket gör att hon får mer hjälp än av en vanlig grimma.

Nej, jag får skriva mer en annan dag!

Xoxo
Suspicious

Skapa flashcards