suspicious

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Denise Seise - 15 februari 2014 20:39

Fortsätter vara "förkyld" men återigen bättre på kvällen än morgonen :)

Hon är nu 46 lång och vägde 2545g igår.

Hon växer så de knakar ;)

Pumpningen går inte alls. Dricker mycket, äter och försöker att inte tänka så mycket på att de går dåligt, ändock vill de sig inte :/

Inte varit så bra i humöret idag, kan ju vara en bidragande faktor..

Känner återigen att jag inte är mamma utan mer av en barnvakt eller något åt de hållet.

Känslan är konstig och jag vill inte ha den. Jag vet ju att jag födde henne och att jag är mamma.
Hoppas de ordnar upp sig när man kommer hem.

Jag är väldigt öppen i min blogg. Jag söker inte medlidande, för de gör inget bättre.
Jag vill nå ut för att se om fler har/haft de som jag och även för dom som kanske upplever detta senare.

Jag älskar henne, skulle kunna ha henne i famnen jämt. Men något är konstigt..

Men snart sovdags. Mata vid 22 först sen pumpa.

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 15 februari 2014 14:01

Då jag trodde att folk skulle fatta att de är mycket nog inom dom här 4 väggarna som de är. Behöver inget drama eller tjaffs utifrån. Är de så jävla svårt att inte lägga ut allt på fb, ta bort skiten ! Å använd inte fb för att visa vad du tycker å tänker om någon.

Så arg på att allt ska ut där som man inte vågar säga face to face !

Väx upp, ni är inte 15-16 längre !

Förbannad är bara förnamnet.

Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards