suspicious

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Denise Seise - 20 februari 2014 20:57

Idag har vi varit på kvinnokliniken och haft möte Ang förlossningen, alla misstag som gjordes och varför hon kom förtidigt.

Felet sitter hos mig, troligen. Så nästa gång kommer jag hanteras annorlunda.

Nästa vecka blir de en uppföljning med alla som va delaktiga till att de blev som de blev.

Miranda har idag blivit av med sattraktionsmätaren (?) under dagtid så på nätterna fungerar den mer som ett andningslarm.

Hon har dock börjat kräkas efter varje måltid då donerade mjölken är utspädd med ersättning, skulle vi tro. Så hennes kropp försöker väl vänja sig.

Känns rätt jobbigt ändå att få veta att felet med att hon kom tidigt sitter hos mig. Men ändå skönt att få veta att de är så.
Jag menar jag vill inte hamna här igen..

Men de finns tabletter att få, sen kan man även sätta ett band runt livmodertappen så den inte kan öppnas förtidigt.

Mycket tankar ikväll, dom finns där även om man vill eller inte.

Xoxo
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards