suspicious

Alla inlägg under mars 2014

Av Denise Seise - 24 mars 2014 23:27

Tar bort bloggen imorgon kväll. Tänker låta detta sitta tills dess så ingen missar de.

Trött på att behöva vakta min tunga och att veta att jag är iakttagen.

Tycker själv inte att de kommer bli kul då jag haft bloggen länge.. men jag orkar inte mer. Uppskattar dom läsare jag har och de ska ni veta.

Men när min hälsa blir drabbad av den stress som jag utsätts för dagligen av någon, så tänker jag lägga ner. Jag vill må bra för min dotters skull för att kunna ge henne de hon behöver.

Kastar in handduken och hoppas ni inte blir allt för besvikna.

Xoxo
Suspicious
(Last time)

Av Denise Seise - 23 mars 2014 17:47

Varit själv hemma med Miranda och Lovisa i helgen. Fick hjälp av J under lördagen så jag fick städa och dona.

Har gått bra men nu känns de som om tröttheten kom ikapp en.

Hennes far skulle kommit i lördags men de blev inget. Klarade oss fint ändå.

Har passat på att mysa med fröken idag, blir bara så trött av hennes värme ;)
Men sova/mysa , What ever ;)

Ne nu ska hon strax ha mat, men see u soon!

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 21 mars 2014 17:17

Och trött som ett djur !

Allt gick bra idag, Miranda skötte sig exemplariskt trots nål i huvudet. Tänk om alla kunde sköta sig så bra.

Sovit mellan halv 4 till 7 och de känner jag av nu. Ska sova en stund medans hennes äldsta och "riktiga" moster är barnvakt så jag orkar natten.

Pissigt mår jag. Huvudvärk från satan och dåligt humör.

Men jag vill få i mig kaffe först som kommer med J då våran ström här hemma har gått sin väg.
Hungrig är jag också .. blä !

Inte min dag idag.

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 20 mars 2014 23:26

Och imorgon är de dags. Magnetröntgen..

Är så jävla nervös. Kommer ju älska henne vad som, självfallet. Men spänd är man ju ändå.
Jag vill henne bara det bästa i alla situationer.

Har lagt fram kläder åt henne till imorgon och packat hennes väska bara maten som ska läggas ner imorgon.

Men håll tummarna för oss och önska oss lycka till.
Magkänslan är stark och säger en sak men jag vet inte om jag vill förlita mig på den.

Nej, sov gott :)

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 19 mars 2014 16:04

I love you to the moon
I love you more than anything.
You rock my world and I love you doing it.
You make my cry tears of happiness.

You are my baby forever. Nothing's gonna change.

All I can do is pray for your health and hope it helps.

You can always be safe in my arms.

Lovely Miranda !

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 18 mars 2014 20:14

Och idag fick vi sällskap av J.

Har ringt från både kvinnokliniken och neonatal idag.
Kvinnokliniken vill träffas nästa fredag för "gruppsamtalet" och neo ringde angående nu på fredag och hennes vikt. Men vikten håller redan på att ordnas upp dock blev konsekvensen jävligt ont i magen då hon i detta nu ligger och skriker rakt ut.

Men i övrigt har hon varit mer vaken idag än annars och igårkväll fick jag stimulera då hennes mage inte va som den skulle. Men de har den ju nästan aldrig varit.

Juste, på fredag ska dom även ta prov på sköldkörteln om de är något där som strular. Lika bra att dom kollar så man har de svart på vitt.

Syntester ska göras så småningom..

Ja, de är väl de. Tror jag fått med de mesta som händer kring henne nu.

Mitt liv tänker jag inte ens gå in på. Kan vara värre, absolut, men de är för mycket nu !

Tack för att ni följer och jag hoppas de är lite intressant trots dålig uppdatering ;)

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 17 mars 2014 20:21

Och idag har de varit hembesök från ackis igen med vikt, väger nu 2980g.

Vart in till stan och uträttat ärenden samt haft besök av trygg-hansa.

Allt på samma dag men de är så jag funkar ;)
På fredag blir de mr, skrev fel förut. Halv 10 ska vi vara på plats. Själva mr börjar 11.

Annars händer de inte så mycket mer än att hon blev 2 månader igår :D liten börjar bli stor.

Kommer lite bilder som är nu och då.

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 14 mars 2014 15:20

Och bloggandet har blivit lite dåligt.
Hon ligger vid bröstet större delar av dagen just nu. Ja, min snutta har äntligen börjat tutta!
Tog bort sonden igårkväll och nu äter hon mest hela tiden för att få i sig den mängden hon behöver.
Så duktig !!
Så jävla glad :)

Så nu vet ni de ;)

Xoxo
Suspicious

Skapa flashcards