suspicious

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Denise Seise - 6 mars 2014 22:55

Och idag har man haft en väääldigt lugn förmiddag då hon sov frn ca 08 till 14-15 men nu på kvällen så ändrades de drastiskt med massa dippar :(


Tur man ändå vet hur man ska hantera skiten...


Men de va nog sista gången jag låter någon som inte hållt i henne förut hålla henne igen, fan vad less jag blir -.-

Tycker ju att man borde känna att hon inte andas innan hon blir blå :/


Tur man har något som kallas "modersinstinkter", kan fan inte släppa att man på riktigt kan säga efteråt "Jag tyckte hon kändes konstig" :S


Jaja, de gick bra iaf men nu har man lärt sig något av det med.


Imorgon kommer hemsjukvården hit igen för vägning och fyller på förrådet med diverse saker vi behöver :)


Men i övrigt så är hon fortfarande förkyld, slemmet ställer till med massor. Hoppas de blir bättre snart, hon har det jättejobbigt och de finns inte så mycket mer att göra än att ta fram sugen eller ge koksalt.


Men nu blir de läsa lite bloggar, mata vid 12, 02 och 04, sova därimellan och sen sova från 04 till ca 08-09.


Men puss och god natt hälsar jag och Miranda   

Av Denise Seise - 6 mars 2014 00:07

Halloj !


Idag har hon varit helt okej under dagen, förkylningen börjar släppa.. I hope..


Varit ut på promenad med mormorn och fikat lite på verandan och bara haft de mysigt, förutom en rjäl dipp, men jag tror att de va lite väl mycket slem för fröken att hantera :/


Nu blir de mata vid 02 och 04, sen blir jag avlastad vid 06 så då behöver jag bara komma upp lagom till 08 matningen.


Att vara mamma är fantastiskt. Inte de här jag tänkte mig, men de har blivit min vardag.. 

Hon ger mig glädje och lycka som jag aldrig varit med om förut, på samma sätt som hon får mitt hjärta att hoppa upp i halsgropen när hon slutar andas.


Jag hade aldrig föreställt mig de här, men nu är det som det är och jag känner på mig att det kommer bli bra.

Tiden läker alla sår säger man ju, varför säger man så om det inte stämmer?


Hon är tidig och det ursäktar en del, hon kanske inte har varit som en normal bebis från start, inte konstigt när hon inte fick en ärlig chans. Hon repar sig väldigt fint.


Att jag har en dotter känns lite läskigt ibland. Jag vet en del om barn men långt ifrån allt men än så länge verkar hon ju må bra så jag gör nog inga större fel.


Men nu ska jag nog passa på att vila en  stund så jag orkar med morgondagen. Då hoppas vi på fint väder och en promenad, får se om de blir som man önskar, jag har stora förhoppningar om imorgon.



xoxo

Suspicious 

Skapa flashcards