suspicious

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Denise Seise - 9 mars 2014 23:35

Har precis lagt pluttan i sängen efter en lång dag då hon bara sovit. Vart dock klarvaken här vid 21-21.30 så får se hur mycket hon sover inatt.

Imorgon kommer hennes pappa hit för att spendera lite tid med henne. De blir bra då jag tänkt städa ur bilen.

Kollade ju lägenhet idag och de känns verkligen bra. Skulle verkligen gilla att bo där. Fin lägenhet och bra läge. Me like !

Nu blir de att vara vaken i ca 1 timme till så hon får mat sen sova så man orkar morgondagen :)

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 9 mars 2014 13:31

Sorry att jag inte skrivit på ett tag men de är mycket nu. Hon är fortfarande förkyld vilket ställer till massor för henne.

Va upp till grannarna och åt middag igår vilket var supertrevligt efter att ha varit instängda men jag tror inte de hjälpte hennes förkylning :/

På torsdag ska man tillbaka till neo på återbesök samt mr (magnetröntgen). Nervös men taggad. Antingen va de 13 eller 13.30 Sen blir man kvar någon timme då hon även ska vaccineras. Så kanske kommer hem vid 20-21 på kvällen.

Sjukttrött är jag. Får mycket hjälp av mamma samt lillasyster men man sover väldigt oroligt och ytligt.

Idag ska jag kolla lägenhet med storasyster. Hoppas verkligen att jag får hyra den. Skulle vara guldvärt. En tvåa mitt i Enköping, tråkig historia ;)

Håll tummar och tår för oss !
På alla punkter vore trevligt :)

Xoxo
Suspicious

Skapa flashcards