suspicious

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Denise Seise - 12 mars 2014 23:01

Hennes pappa kom runt 15 och spenderade lite tid med henne.

Just nu ligger hon och sover mot min axel, så underbart mysigt att höra hennes andetag vid örat, att få känna hennes värme och att bara få ge henne kärlek.

Snart ska jag dock lägga henne i sängen och natta henne. Matdags vid 23.30 å vid 02 igen, däremellan tänker jag försöka sova lite.

God natt och ha en bra morgondag :)

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 12 mars 2014 12:20

Ingen Miranda pappa än och verkar inte bli av, har inte hört något.
Hon sover just nu på soffan i sina kläder de va tänkt att hon skulle ha på sig när vi skulle åka från bb. Men nu blev de inget bb för henne.

Förkylningen är över men sonden retar så att hon snorar och slemmar.
Den hade hon förövrigt ryckt ut imorse. Vet inte hur hon hade tänkt äta utan den ;)

Jag har huvudvärk från helvetet och känner mig så otroligt seg !

Imorgon är de dags för vaccin och samtal med läkare och även kuratorn som följt oss under resans gång.

Är väldigt ivrig på att höra vad dom har att säga angående hennes hälsa och tillstånd i dagsläget.
Längre har hon blivit men jag hoppas att hon gått upp denna gång, förra gången hade hon gått ner i vikt.

Här kommer en bild på skönheten från nu :)

Xoxo
Suspicious

Skapa flashcards