suspicious

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Denise Seise - 22 april 2014 20:32

Ja, mötet gick bra. Ingen pappa dock..

Hon ställde frågor och jag fick svara. De kändes bra när jag åkte därifrån, men sen vet man inte hur dom tänker om saker och ting.

Varit en bra dag i allmänhet.

Skönt väder, underbara vänner och ja.. bara bra helt enkelt :)

Tog även tiden att fixa håret idag :D de va länge sen ;)

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 22 april 2014 12:43

Tänkte jag skulle börja med dagens jag och Miranda, kläder alltså. Intressant? Kommentera gärna vad ni vill läsa så jag kan förbättras :)

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 22 april 2014 09:04

Och solen skiner. Den bringar positiv energi in i rummet :)

Redan kvart i 7 tyckte Miranda att jag skulle upp när jag hade fått sova till 8 ;)

Sitter och matar när jag skriver detta.

Min sköna höna ska få vara med mormor idag medans jag och pappan är på mötet.

Har lite å göra idag. Ska ringa lite samtal och sen duscha :)

Att träffa folk från förr va kul faktiskt :) gjorde de igår när vi va ute och promenerade i stan. Rent slumpmässigt ;)

Nej nu skriker Miranda, see u !

Xoxo
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards