suspicious

Alla inlägg den 26 april 2014

Av Denise Seise - 26 april 2014 09:57

Och vädret är på topp :)

Sitter och fortsätter på tankarna från igår..

De finns folk som sitter i värre situationer än oss, folk som måste träffa sitt ex fast det varit narkotika och misshandel med i bilden.
Man vill inte att barnet/barnen ska träffa en sådan människa men ändå blir man tvungen då de är en förälder.

Helt jävla stört.. visst då blir de ju inte lika intensivt men i alla fall :/

Men då förstår jag mer att man bråkar och att de blir knasigt. Nu vet jag inte ens vad de bråkas om som sagt. Jag känner mig otroligt kränkt av påhopp om hur han tror att de är..

Allt jag vill är att man tar sitt ansvar, är de för mycket begärt? Är jag dum i huvudet? Är
De jag som tänker fel?

Å ja, kommentera gärna era åsikter. Jag känner mig som ett jävla pucko mitt i de här.

Xoxo
SSuspicious

Ovido - Quiz & Flashcards