suspicious

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Denise Seise - 23 maj 2014 22:30

Länge sedan jag bloggade nu. Ledsen för de.
Flytt genomförd och vi börjar känna oss mer å mer hemma. Framförallt idag när hennes mormor kom och styrde upp med gardiner å annat smått å gott.

Dock har oron av ekonomi dragit igång. Hur ska jag ha råd?? Läkarbesök, bil, lägenhet, mat, försäkringar och mobil. Soc är ju inte mycket till hjälp. Jävla påhitt hela tiden om varför jag inte blir beviljad stöd av dom. Omsökningar och papper.. mer å mer papper !

I september någon gång blir de knapp / peg på Miranda. Koll av hörsel sker på onsdag nästa vecka.

Dopplanerna skickar jag snart ut ur huvudet. Dom blir iallafall inte som tänkt och att hitta ett datum verkar ju omöjligt. Inget datum på hela året passar alla. Då jobbar den ena eller andra eller så är dom bjudna på annat. Thats life ! Man väljer själv om man bokar om planer eller kommer ändå. PUNKT!

trött på alla motgångar och allt jävla tjaffs. Har en dotter att fokusera på. Låt mig göra de och sluta gnäll om allt.. sjukt trött på de med..

Mirandas mormor har även börjat blogga. Läs den vettja: vimsan71.bloggplatsen.se

Ensam hemma ikväll då kärleken är ute på äventyr med kompis. Så jag sitter vackert hemma och kollar på Benjamin Button :)

Vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan stödet från min mor. Hoppas du läser detta nu ;)

Hon ställer alltid upp om hon inte jobbar. Jag kan bli irriterad och sur på dig ibland men de är som de ska vara. Du peppar mig när de är de jag behöver och du avlastar när du märker att de behövs. Jag är otroligt tacksam för allt du gjort / gör för mig / oss. Jag älskar dig och Miranda kunde inte fått en bättre mormor ! <3

Xoxo
Suspicious

Skapa flashcards