suspicious

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Denise Seise - 3 juli 2014 21:40

Operation gjord.
Dubbeldusch kl 0830 sen operation kl 0850.

Vid 11 ringer dom och säger åt mig att komma till uppvaket :)
Ca 12 öppnar Miranda ögonen och hon får komma till min famn. Börjar skrika och kollar på mig, ja, hon blev lite rädd för mig när hon va morfin påverkad ;)

Vid 20 i 13 ringer dom upp till avdelningen och säger att dom kan komma och hämta henne.

Vid 20 i 14 kom dom.. kul ;)

Upp till rummet och medans Miranda somna om tog jag mig en power nap också.

Sen har jag fått en genomgång av knappen och hon fick en nalle för att hon varit så duktig :)

Nu vid 21 så fick hon ett matdropp insatt. Så nu får hon 10ml / timme.

Så mycket mer orkar jag inte skriva.

Xoxo
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards