suspicious

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Denise Seise - 4 juli 2014 21:05

Kramperna börjar visa sig konstigt.. genom att inte visa sig alls utan bara sattraktionen som går ner fast hon andas.. med andra ord andas hon men bara ytligt.

Och även fått veta att hon har slem i lungorna nu.. vilket kan leda till lunginflammation.

Jag orkar inte mer, jag sitter här själv och känner hur tårarna vill komma men nej, vem ska då vara stark med Miranda? :/

Nej, skärpning. Hon är som sagt stark. Jag har mycket att lära av henne. Min lilla ängel.

Nu ska hon få 100 ml nästa mål. Går de bra ska hon få mat 5 ggr om dagen istället för 7. Vilket innebär mer sömn åt mig och lite mer struktur i vardagen. Hon börjar med de att äta som barn ska ha på rutin sen.
Frukost, lunch, mellis, middag och nattmacka typ.

Nej nu tycker jag att alla håller tummar och tår för att Miranda ska slippa lunginflammation iallafall. Hon behöver inte mer att hantera..

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 4 juli 2014 10:56

Första gången vi märker att hon har ont kom nu kl 10.30 Alvedon givet och hoppas de går över snart. Lilla pluttan !

Usch vad de gör ont i mammahjärtat ..

Snart sällskap av F :)

Nu vet jag också att de blir hemgång tidigast måndag. Crap.. aja.. sjukhuslivet är ju nästan härligt -.-

Xoxo
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards