suspicious

Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Denise Seise - 11 juli 2014 23:44

Och dagen har varit helt underbar :) mamma, Lovisa (gudmor) och Jimpa kom och hälsade på. Först hjälp å duscha liten och sen ut i solen och äta glass å Miranda fick ersättning :)

Imorgon blir de mot hemmaplan igen, dock bara över dagen :/ men de är skönt ändå. Umgås med Han och Miranda hela dagen igen :)

Så ja de går bättre för liten men de är ju inte krampfritt än :/

Men nu lite mer tankar..

Jag vill jättegärna höra om hur mina vänner mår och jag vill ta del av deras liv men jag har svårt att tycka att vissa av deras problem är problem.. jag kommer fara fram och tillbaka till sjukhuset med min dotter som aldrig kommer bli 100% frisk. Gnäll inte över att du glömde knyta skorna å snubbla.. nej men typ. Förstår att de gjorde ont att ramla men really?
Plåster på å sen är de bra om ett par dagar.

Jag önskar att jag hade kramper. Att Miranda skulle få slippa. Att veta att om 2 år ser de ut såhär.. idag spekuleras de kring hennes framtid men ingen vet.. ingen kan säga i dagsläget till fullo hur de kommer se ut för henne. Kommer hon kunna gå? Prata? Krypa? Äta? Använda händer och armar?

Att leva med dom här tankarna ca 3-4 timmar/dygn är frustrerande men dom ligger alltid där i bakhuvudet å gror.

Jag vet att de är dumt å tänka på de när jag ändå inte får några bättre svar fören hennes 2-3 års dag kommer.. men tänk om ditt barn hade varit i Mirandas "skor", vad hade du gjort? Flytt fältet för att de inte vart de barnet du tänkt? Eller funnits där som den förälder du ändå är och älska denne oavsett?

Självklart är jag rädd men jag är glad ändå. För hon lever ! Hon gör mitt hjärta helt och jag älskar henne mer än jag finner ord till. Visst kan hon som alla andra barn göra mig galen ibland. Men de är som de ska vara, de
är så en relation ser ut.

Nej, nu har jag suttit å gråtit till och från..

Xoxo
Suspicious

Skapa flashcards