suspicious

Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Denise Seise - 19 juli 2014 06:53

Idag kommer min mamma hit och tar miranda en natt. Ska bli skönt att sova hemma efter 3 veckor på sjukan. Lillfis får mysa med sin mormor :)

Nu kommer lite tankar igen..

Hur kan en hel familj stöta bort en sån liten tjej? Inte hälsa på, inte höra av sig om hur de går :/ Jag menar.. jag har aldrig sagt att dom inte får träffa henne, tvärtom. Jag behöver inte vara med. Ut, ta en promenad, mys på gräsmattan.. vad vet jag. Men ingenting, de gör mig ledsen :/

Hur blir dopet liksom.. ingen verkar ju intresserad.

Förutom en liten tjej i familjen som faktiskt är den enda som jag ser vill lära känna Miranda, jag tror iaf att de är så. Den känslan jag får :)

Bara tankar jag grundar detta på att jag inte hört något..

Xoxo
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards