suspicious

Alla inlägg den 24 juli 2014

Av Denise Seise - 24 juli 2014 08:20

Ja den här natten har varit jobbig. Kl 4 kom dom in å väckte mig och sa att hon krampat 2 ggr. Första gången i 30 min å andra i 10 min :/ så nu har hon midazolam dropp, igen.

Idag kommer mamma och tar över igen.

Min ångest som förut bara va på kvällarna/nätterna har nu även börjat komma på morgonen :/

Jag orkar inte ta tag i någonting heller.

Mitt hjärta säger: åk inte hem, hon behöver dig
Hjärnan säger: åk hem, ladda om.. du behöver vila

Fan vad livet är orättvist ;( ser "friska" barn och blir typ arg. Varför jag? Varför hon? Ska de på riktigt alltid vara såhär??
Just nu tror jag inte vi kommer hem innan dopet. Så fort dom tar bort mediciner blir hon dålig igen.

Hur orkar man? Försöker ta de som de kommer men de blir allt svårare. Ge mig ny styrka !

Xoxo
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards