suspicious

Direktlänk till inlägg 26 juli 2014

lördag kväll..

Av Denise Seise - 26 juli 2014 21:57

2 bra nätter i rad, nu hoppas vi på en 3dje.

Försöker styra Miranda dop härifrån, de går men de är inte optimailt ;)
Spruta nr 5 tror jag hon fick idag :) så hon är väldigt trött just nu :*

Hoppas bara de kan fortsätta framåt för lillans del nu. Hon har varit med om mycket på kort tid. Vi vill ju hem till våra sängar ;)

Glömde ju skriva ut ett slutdatum på inbjudan :/ men om de är någon som läser som är bjuden men inte svarat än så är de den 17 augusti som gäller. Ni hör av er till mig och ingen annan.

Ja.. händer väl inte så mycket mer just nu :)

Men jag ska passa på att uttrycka så gott jag kan till dom 2 som just nu får mig rörd till tårar.
Mamma: jag vet att du är mormor och tycker att "de e väl klart.." de är inte klart att alla mormödrar ställer upp som du gjort på ditt barnbarn. Du sköter min bit när jag inte klarar mer, när jag känner att jag behöver hjälp. Inte heller alla som skulle ta på sig att va min avlösare. Att skilja på jobb och mormor-tid. Du är bäst och helt underbar ! Lots of love <3

F: skrev till dig idag att de är inte alla som vill sätta sig in i våran situation. De är så.. Du stöttar och hjälper mig/oss. Du ser direkt när jag sitter och klurar å inte är helt okej. Du är fantastisk, tror inte du förstår hur glad jag är att vi hittat tillbaka till varandra. Hoppas bara de blir mycket bättre denna gång :) <3

Xoxo
Suspicious

 
 
förspel

förspel

27 juli 2014 00:34

kram på dig denise! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt.

Fortsätt skriva! Kram <3

/Lina

http://förspel.se

Denise Seise

27 juli 2014 09:02

Åh tack så mycket :) kul att höra

 
Ingen bild

Vimsan71

27 juli 2014 22:07

Tack så mycket för visad uppskattning. Jag tycker ju såklart att jag har det värst som ska oroa mig både för henne och dig ;)) Jag gör så gott jag kan och finns så gärna. Mig blir ni inte av med!!! Stor kram / Mamma ❤️

Denise Seise

27 juli 2014 23:34

Du behöver inte oroa dig för mig :) jag klarar mig och dom tillfällen jag inte gör de lämnar jag lilla M till dig så klarar jag ett tag till sen ;) vet vad du menar, klart du oroar dig iaf. Tack för att du är du

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Seise - 26 september 2015 09:19

Denna blogg har betytt allt för mig under många år. Här har jag kunnat ventilera om allt och skriva mina känslor.. Tack vare att folk misstolkar mig tar jag nu bort bloggen. Kanske startar upp en ny men inte direkt. ...

Av Denise Seise - 17 september 2015 21:55

För snart en vecka sedan flög jag för första gången i mitt liv, till min älskling i Boden :) Läskigt va de men helt klart värt det :) Vi åkte till Storforsen och fikade, otroligt häftigt, mäktigt och fint. Hemfärden gick bättre och lite resfebe...

Av Denise Seise - 16 september 2015 21:37


I måndags va jag hos lilla Fisen och tände ljus och sjöng för henne.. Jag vet ju att hon inte är där, de är bara en plats att tända ljus på och lämna blommor. Hon är ju med oss, anhöriga, jämt. "Känn ingen skuld när du har roligt, för då vet...

Av Denise Seise - 6 september 2015 19:54

Är det mig du menar ska jag förklara en sak, en gång så alla utan förstånd inte tror något annat igen. Nej, mirandas begravning va inte gjord för att peta någon i ögat eller göra någon upprörd. Den va för att få ett avslut. Tycker någon/några att ...

Av Denise Seise - 6 augusti 2015 06:58


Jag vet inte vad jag borde säga, tänka eller göra just nu. Jag gör de som känns rätt för dagen. När hjärtat brister, som de gör när sånt här händer, så vill man bara skrika, slå och gråta. Gråter gör jag mest.. Skriker ut sorgliga låttexter, mest...

Ovido - Quiz & Flashcards