suspicious

Alla inlägg den 29 juli 2014

Av Denise Seise - 29 juli 2014 10:32

Ja, jag kan erkänna att jag är rädd. Rädd för att göra fel, rädd för hur pass grav Mirandas cp kan bli/vara..
Rädd för hur folk kommer möta henne.

Dock tror jag, om jag känner Miranda rätt, att hon kommer skratta eller le mot dom som pekar å viskar. Hon är stark och hon kommer nog inte låta sig bli trampad på ;)

De känns ändå bra på något vis, jag har nu accepterat de som kommer bli, inte helt men jag är mentalt inställd på: förvänta mig de värsta men hoppas på de bästa.

De värsta för mig är inte att hon inte kommer kunna göra något själv. De värsta är faktiskt att hon av någon anledning inte klarar motgångarna i kroppen.. finns ingen som sagt att de kommer hända men de är största skräcken !

Xoxo
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards