suspicious

Alla inlägg den 15 september 2014

Av Denise Seise - 15 september 2014 13:50

Ack så fel de kan bli xD
Vaknar 07.30 och kastar mig upp ur sängen. Jag har försovit mig ! Byta blöja på Miranda och klä på henne. Klä på mig.. fylla på mat mm. Springer till bussen. Står och väntar och när bussen kommer åker den bara förbi.. helvete. Tar nästa åker till akis å går till ögonmottagningen. Vi ska vara på syncentralen på hab -.- fast ne.. då ringer hon mig och frågar vart vi är.. va? Ja de va ju hembesök xD kan säga att jag grät i ren frustration..
Går mot hab och hon åker tillbaka till Uppsala.

Hon skulle ju bara se om de gick och väcka Mirandas intresse att fästa blicken. De går.. men de är mycket jobb.

Så nu sitter vi i soffan, jag med en kopp kaffe och Miranda vill nog egentligen bara mysa ;) hon ska få de när jag är klar :)

Ph ikväll och jag ser framemot detta avsnitt :D

Xoxo
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards