suspicious

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Denise Seise - 25 september 2014 22:33

Sorry att de blir glapp men inspirationen och orken finns inte så ofta som jag önskar.

Men ikväll är jag lycklig. Den känslan va längesen jag kände.
Mitt lilla pyre vände på sig i soffan idag. Sist hon gjorde de va hon ca 4 månader. Tårarna rann xD Något som för andra är så självklart blir jag exstas över.

Sen vaknade hon inte ens när jag klädde av henne, böt blöja eller satte på nattisen och tummisen ;) Inte ens när jag la henne i sängen, så trötta blir både hon och jag av att vara i Uppsala.

Imorgon är de Uppsala igen men bara EEG. Så de är väl ca 2 timmar av dagen som "försvinner". Ska även tjäna in lite pengar imorgon på ett enkelt och välkommet sätt.

Så på morgondagens schema står alltså: städa färdigt, Uppsala, "jobba", Mirandas pappa kommer och handla. Dom 2 sista skulle va skönt å kombinera men vi får se :)

På lördag ska jag tvätta i ottan ;)

Så ser min helg ut.

Skulle behöva lägga ner energi på min bil också xD stackaren får inte alls samma uppmärksamhet som hon en gång fick.

Trött som f*n just nu. Brukar sova en stund på dagen för hälsans skull men har varit otroligt dålig på de senaste tiden.
Kaffet får jobba istället xD

Nej en bild på mig och min skatt sen god natt :*

Xoxo
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards