suspicious

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Denise Seise - 15 oktober 2014 17:32

Varning !!!

Gnälligt inlägg

Så trött nu. I ca 7 månader har allt, ALLT, ansvar för Miranda legat på mina axlar.
Se till att hon får den vård hon behöver, dagis, dop, omvårdnad.. allt.
Visst, så är de att vara mamma men de vore ju kul att kunna va ego lite oftare och att kunna ha en till förälder att bolla tankar och idéer med. Visst, jag har min mamma som ställer upp i den mån hon kan, vilket jag självklart är glad över, men de är inte så de ska vara.
Vem har ristat i sten att jag måste åka med Miranda till Uppsala? Vem har ristat in att jag ska dra de tyngsta lasset?

Jag hade gärna legat på stranden i sommras och glassat och blivit brun. Istället låg jag inne på sjukan med min dotter en hel månad.

Jag hade mer än gärna åkt på power meet. Hade gärna varit själv ett par timmar då och då.
Känna att de finns ett intresse att träffa sin dotter. Jag lovade mig själv att inte göra detta igen men jag orkar inte mer nu. Jag tänker inte ta en massa skit. Förtjänar fan inte de.

Jag har hållt huvudet högt för Miranda så länge nu att jag blir ledsen för att jag blir ledsen. Fäller jag tårar tycker jag att jag är dum och löjlig.

Men jag kan inte hålla humöret uppe om jag inte får hjälp.
Skulle jag vilja klara detta helt själv hade jag aldrig skrivit på delad vårdnad, hade aldrig bett dig komma hit..

Jag har tappat tron på dig, har du tappat tron på dig själv ?

Xoxo
Suspicious

Skapa flashcards