suspicious

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Denise Seise - 15 november 2014 08:52

Miranda va på EEG igår, hoppas de gör läkaren klokare :)

Sen måste jag bara få ur mig lite skit..

De är lätt att säga att man vill ha barn men för guds skull, glöm inte att ni är 2 även om ni inte är tillsammans.
Tycker de är så tråkigt att barnet ska bli utsatt för att man är ego. Barnet har rätt till sina 2 föräldrar. Man får göra vissa "uppoffringar" man kanske inte vill.
Tex lämna barnet till pappan även om tilliten inte är på topp. Man måste utgå från att ingen förälder vill sitt barn illa.

Förstår inte varför man har så svårt att ta emot hjälp. Ett barn behöver mycket uppmärksamhet och närhet. Varför inte låta en förälder vara den?
Ska du slita ut dig då istället?

Jag riktar mig till er, ensamstående mammor. Jag har lämnat Miranda till sin pappa och jag har gett honom mmöjligheten att komma hit och sova med sin nya så jag kan få roa mig.. skulle du kunna göra de? Jag ser de som win win. Han får umgås med sitt barn och jag får egentid.
Så trött på att man snöar in sig i "hur de borde vara". Nu är de inte så ! Ta situationen därifrån. Har man däremot bra anledningar så säger jag ingenting.

Tänk på barnet först, vad mår han/hon bra av?

Xoxo
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards