suspicious

Alla inlägg under mars 2015

Av Denise Seise - 18 mars 2015 15:50

För och nackdelar med assistans :

+
Mer egentid
M får mer uppmärksamhet
Jag har mer energi när jag är med M
M trött vid nattning
Allt runt M fixar dom tex koka mat och göra rent Ms saker
M är inte lika mammig
M får den träning hon behöver (med vissa)

Det finns säkert mycket mer men tankeverksamheten stannade xD

-
Jag spenderar inte samma tid med M som förr
Intro är ganska svårt
Jag har inte koll
M får inte alltid komma ut i de fina vädret
M har väl inte samma trygghet
Jag är ingen ledare så de är svårt att säga ifrån och bestämma
Jag saknar att sova middag på soffan med M på magen


M.m där också.. Det här är vissa saker. Jag kan störa mig på saker och inte säga dom för att jag vill ge dom tid att gå sina egna vägar.
Att ständigt få höra att det du gör är fel blir ju bara jobbigt. Och fel är det väl inte .. Eller ja.. Det beror på vad de är ;)
Det är klart de är skönt med avlastning men det har sina baksidor.

Jag är nöjd men det skulle kunna vara bättre. Jag har idag 3 Assar och det kommer ta tid innan man är trygg att lämna till 100% och det kommer uppstå problem och konflikter det är jag medveten om.

Over and out
Suspicious

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards