suspicious

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Denise Seise - 12 maj 2015 11:04

Bada bada bada bada ;)

Man kan bli trött av mindre ;)

Att bada kan vara så mysigt att man alltid somnar när man hamnar där är rätt kul att se :)

Over and out
Suspicious

Av Denise Seise - 12 maj 2015 08:28

Ibland, men bara ibland känner jag mig dum. Dum som inte tar vara på varje ögonblick med Miranda, dum som tycker de är jobbigt att inte få den hjälp jag nu är van vid.
Jag kan tycka att jag ibland inte är en mamma, för att jag tappat kontrollen av träning och hennes rutiner. Jag är ju den som ska ta allt ansvar.
Ibland får jag för mig att folk ser ner på mig som mamma.
Jag vill väl tro på min roll, tro på att jag gör de som är bäst för M och sätter henne i första rummet.

Är jag löjlig? Är de bara jag som känner såhär?

Over and out
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards