suspicious

Alla inlägg under mars 2012

Av Denise Seise - 3 mars 2012 12:26

Nu vill jag ut i det fina vädret och rida egentligen :P

Men jag har ingen ponny att rida på xD


Men ikväll blir det "tjej-kväll" med E :) Frågan är väl bara vad vi ska göra ;)


Några tips? Har ju inte så mycket pengar att spendera, någon av oss ..


På tal om det så ska jag väll sätta mig och söka jobb :) igen ..

På något lite mer seriöst företag xD


Kommer nog mer upptadering senare idag :)


PoK

Suspicious !


 

Av Denise Seise - 3 mars 2012 01:56

För den dåliga uppdateringen. Men jag har ju hamnat i en kärleks-svacka, så är det ju bara -.-

Så jag tänkte faktiskt byta ämne, för ni är säkert lika less som jag på allt crap!


Jag ska imorgon skicka ett sms till damen jag rider hos och "säga-upp" mig som medryttare där. Nu ska jag bara rida Trevor :)

Min mys-pojke som alltid får mig glad :) Han och jag förstår varandra på ett väldigt bra sätt och jag kan nog inte bli lyckligare än när jag är med honom, just nu :)


Hahahahhaha låter som jag har en crush i en häst xD Men vi är bara bra vänner ;)


Lyssnar just nu på Moa Lignell - When I held Ya

Så grymt bra hon är :)


Ne kl är nu 02:01 så det är dags att sova!


Men ..


PoK

Suspicious!                                       
                                                  
         

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards