suspicious

Alla inlägg under februari 2013

Av Denise Seise - 20 februari 2013 17:42

Saknar min bästa vän så de gör ont. Jag svek henne ordentligt den här gången ;(
Min fina ponny jag tagit hand om i närmare 5 år.
Jag är så grymt besviken på mig själv för att jag lämnade dig för en bagatell .. förlåt mig gumman. Hoppas vi ses igen nån gång.
Puss på dig min fina <3

PoK
Suspicious

Av Denise Seise - 11 februari 2013 19:04

Don't know if I could ever be
Without you cause boy you complete me
And in  time I know that we'll both see
That we're all we need

Cause you're  the apple to my pie
You're the straw to my berry
You're the smoke to my  high
And you're the one I wanna marry

Den låten får mig bara att tänka på en person, den person som fått mig glad dom senaste 2 veckorna   


Du är nu mitt nya beroende   


I'm soo Happy

They say you can not buy happiness, so I got you instead   


 


PoK

Suspicious

Av Denise Seise - 6 februari 2013 22:50

Kom precis på en sak...
Jag är jävligt dålig på att uppdatera er när jag faktiskt är glad ;)

Sitter i soffan med min underbara och glor film och spelar på varsin mobil ;)

Men nu kommer de nog mer lyckliga inlägg igen :)

PoK
Suspicious

Skapa flashcards