suspicious

Alla inlägg under mars 2013

Av Denise Seise - 20 mars 2013 18:04

Idag har man varit duktig   

Uppe kl 7, för att jag inte kunde sova mer   


Gjorde ordning lite frukost, satte mig vid TVen...


Gick ut med hunden ca halv 9 och sen vart det kaffe   


Åker till AF och får massa feedback på allas CV...

Åker hem för att redigera mitt CV och PB sen tillbaka till AF för att besöka jobb inom vård och omsorg.


Lämnade 3 av mina CV ..


Men..


Fan va arg jag blev, tänker inte skriva ut vad företaget heter men jag tror inte dom ville ha folk !

Otrevliga, bittra och så jäkla ifrånstötande att jag vände på klacken och gick !

HUA !


Men ett jobb hoppas jag på och det är Aleris   

Verkar som trevliga människor som jobbar där och jag kände att jag fick tillbaka lite glädje om att gå tillbaka till hemtjänsten. Det om något är stort mina vänner.


Annars så längtar jag till söndag då jag ska iväg och rida Stjärna. Fast jag tror nog att jag kommer fastna för Bil sen, hon va så söt och så rund   



PoK

Suspicious

Av Denise Seise - 17 mars 2013 23:17

Tycker inte om Söndagar ! 

Så jäkla långtråkiga och trista och mögliga !

Mycket arg ?

Ne, bara lite   


Har suttit och kollat PA, bloggar och spelat lite "The Sims 3"   


Kollade även lite på blocket och hittade en annons om en som söker medryttare, så jag mailade och hoppas att jag finner glädjen i det igen efter allt som hänt..


Va ut till stallet och lämnade ett brev och annat till K men jag tror det var förgäves   


Så jag antar att det nu är helt och hållet slut ridit på min Underbara ..


Försöker även sluta röka, igen ! Det ersattes med snus och än så länge är väl humöret i hyffsat skick (om man frågar mig)   


Har det hänt nå mer kul..        


Tror inte de , men ja, en lite uppdatering så här sällan och ändå händer det inget nytt, typ   


Jaja, ha det gött gott folk så märks det väl när jag skriver igen   


   


PoK

Suspicious

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards