suspicious

Alla inlägg under januari 2013

Av Denise Seise - 21 januari 2013 13:34

If you're not the one then why does my soul feel glad today?
If you're not the one then why does my hand fit yours this way?
If you are not mine then why does your heart return my call
If you are not mine would I have the strength to stand at all

I never know what the future brings
But I know you are here with me now
We'll make it through
And I hope you are the one I share my life with

I don't want to run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am?
Is there any way that I can stay in your arms?

If I don't need you then why am I crying on my bed?
If I don't need you then why does your name resound in my head?
If you're not for me then why does this distance maim my life?
If you're not for me then why do I dream of you as my wife?

I don't know why you're so far away
But I know that this much is true
We'll make it through
And I hope you are the one I share my life with
And I wish that you could be the one I die with
And I pray in you're the one I build my home with
I hope I love you all my life

I don't want to run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am
Is there any way that I can stay in your arms?

'Cause I miss you, body and soul so strong that it takes my breath away
And I breathe you into my heart and pray for the strength to stand today
'Cause I love you, whether it's wrong or right
And though I can't be with you tonight
You know my heart is by your side

I don't want to run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am
Is there any way that I can stay in your arms?

Av Denise Seise - 18 januari 2013 18:49

Har inget att göra med de jag tänker skriva ..

Att ignorera känslor är inget jag rekommenderar. Jag vet inte hur länge till jag orkar -.-
Allt jag vill är att få dela med mig av min kärlek och få desamma tillbaka.
Kan ju inte begära mer av den andra än vad jag kan ge själv.

Har även funderat mycket om vad Jag kan förändra.. å även om jag förändrar får jag inte Han tillbaka.
Vårat skepp har nog seglat :(
Jag vill inte de.. alla minnen, alla stunder.. fan.. jag vill ju bara va med dig.
Men de är försent nu, jag önskar dig all lycka iaf, å jag hoppas du vet att jag bryr mig fortfarande om dig.
Always have, Always will..

PoK
Suspicious

Av Denise Seise - 17 januari 2013 09:24

God morgon gott folk :)

Har börjat fundera varför jag tycker det är så hemskt att vara singel..

Jag har ju världens bästa ponny som jag snart ridit i 5 år. Hon sviker mig väldigt sällan, hon gör mig glad å jag vet alltid vart hon finns när jag behöver henne, fast hon inte har fb eller telefon ;)

Jag borde va rätt nöjd ändå, eller hur?;)

Av Denise Seise - 13 januari 2013 19:19

  Och allt är väl mer eller mindre på topp   


Vaknade kl 12 av att T ringer och väcker mig   

Åkte till stallet så vi var väl där till halv 2 typ..

Mockade

Sen red vi ut en lite längre tur och ponnysarna va så duktiga och skötte sig ganska bra


Sen in en snabbis på ica, handla béa å energidricka.


Hem till T och sno ihop lite mat och kolla HK, samtidigt   


Sen vart det en jävligt kort stallmöte , brukar hålla på i alla fall 1 timme.. Idag tror jag vi fick det till 25 min.

I va kall och ville hem efter att ha varit i stallet sen kl 1   


PoK

Suspicious

Av Denise Seise - 10 januari 2013 18:03

Och idag har man varit lite effektiv ;)
Tvättat, hjälpt farfar med inköp, stallet :)
Gick bra i stallet trots blåsigt väder med pigg ponny ;)

A har varit med å handlat och i stallet:)

Längtar till imorgon :p
Soffhäng med efterlängtat sällskap :)
Har saknat att umgås med han och äntligen får jag se hur han bor ;)

Imorgon händer det nog inte så mycket dock "/
Tråka och tråka lite till, typ ;)

PoK
Suspicious

Av Denise Seise - 9 januari 2013 17:54

Och vaknade 11-halv 12.
Åt frukost sen vart de att åka in till stan och umgås med S :)
Det va rätt trevligt med en promenad sen soffhäng med knasig katt ;)

Nu är man hos A och blir snart bjuden på mat :)

Tankarna flödar men inget jag lägger energi på att bry mig om :)

Imorgon blir det en sysselsatt dag och på fredag blir det förhoppningsvis trevligt med en tripp utanför Enköping :)

PoK
Suspicious

Av Denise Seise - 8 januari 2013 08:53

Att jag kan lite smått förklara hela situationen om vrf jag mår som jag mår ..
Jag har varit intresserad av en kille mer eller mindre i ca 3 år nu.
När man varit intresserad av någon så länge men aldrig fått människan att vilja bli tillsammans med en är det ganska frustrerande..
Jag känner ändå att jag har försökt visa att jag verkligen vill, men han lyfter fan knappt ett finger för mig ..

Efter 3 år börjar jag dock inse att killen i fråga är ett as.. Han bryr sig inte om mig, å hans jävla sms i början om "att bli gamla ihop" osv, kan han ju stoppa upp i arslet!

Jag känner mig bara så jävla dum som lagt ner tid och energi på en människa som är så jävla dum i huvudet och inte ser vad de är han gör mot mig.
Allt jag vill är att få en förklaring på vrf, sen hoppas jag att jag kan släppa idioten för gott och gå vidare med livet..

Ni får tycka att jag är "patetisk" eller "korkad" .. whatever ...

PoK
Suspicious

Av Denise Seise - 6 januari 2013 20:53

Är det bra!
Jag har försökt och försökt och försökt... M.m
Jag är så jävla less på mig själv och dig!
Jag som är så jävla dum i huvudet och Tror på det du säger och på dig som bara öser mig med skit!
Nej, ska fan försöka styra mitt liv. Nu är det slut på "ödet" och "flyta med". För då blir de så här ..
Får man väl se hur och om det blir annorlunda.

Haft en bra dag annars :)
Varit i stallet, träffat W, träffat A och en annan A ;)
Mycket trevligt :D

Annars händer det väl inte så mycket mer.
Väntar fortfarande på svar från jobbet :)

PoK
Suspicious

Skapa flashcards