suspicious

Alla inlägg under oktober 2013

Av Denise Seise - 27 oktober 2013 21:13

Det enda som känns bra just nu är dina sparkar. Du är redan lyckan i mitt liv, den dagen du tittar ut är det bara du som kommer få mig att le.
Allt är jobbigt nu, men det blir bättre. För nu kan det bara bli bättre

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 16 oktober 2013 11:22

Hej alla fantastiska läsare :)


Idag har det inte hänt så mycket , än :)

Har duschat och kollat datorn med jämna mellanrum..


Ska iväg senare och shoppa med lillasyster som fyllt år och vill använda sina presentkort ;)


Själv står det väldigt stilla just nu. Söker jobb men mer eller mindre utan resultat -.-

Jag har vänt mig till soc som vill träffa mig den 4 nov med en massa papper om ekonomi, id m.m


Imorgon har jag gått prick 50% in i graviditeten. Magen växer och sparkas gör plutten lite smått ;)

Hittills är jag väl rätt nöjd med min insats inför att barnet ska komma, kan även tacka min mor som hjälpt mig hitta saker :) Är dock inte så nöjd med att jag inte har lägenhet eller jobb..


Och jag tänker inte ta emot skit där ni kläcker ur er att "Varför behålla om man inte har en plan?". Mycket enkelt, när jag och M bestämde oss för att behålla så hade jag jobb och vi stog i bostadskö på flera ställen. Då såg allting lovande ut.

Sen att det tydligen ine alltid ska vara lätt är en heeeelt annan sak :)


Men nu vet ni det också..


Kommer ev bilder på magen imorgon, tänkte M skulle få leka lite fotograf, typ ;)



xoxo

Suspicious


Skapa flashcards