suspicious

Direktlänk till inlägg 26 september 2015

Lördag

Av Denise Seise - 26 september 2015 09:19

Denna blogg har betytt allt för mig under många år. Här har jag kunnat ventilera om allt och skriva mina känslor..

Tack vare att folk misstolkar mig tar jag nu bort bloggen. Kanske startar upp en ny men inte direkt.

 
 
Ingen bild

Pappa

2 oktober 2015 17:27

Fast det är ju egentligen skit sak samma vad och hur andra tolkar i det du skriver :-))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Seise - 17 september 2015 21:55

För snart en vecka sedan flög jag för första gången i mitt liv, till min älskling i Boden :) Läskigt va de men helt klart värt det :) Vi åkte till Storforsen och fikade, otroligt häftigt, mäktigt och fint. Hemfärden gick bättre och lite resfebe...

Av Denise Seise - 16 september 2015 21:37


I måndags va jag hos lilla Fisen och tände ljus och sjöng för henne.. Jag vet ju att hon inte är där, de är bara en plats att tända ljus på och lämna blommor. Hon är ju med oss, anhöriga, jämt. "Känn ingen skuld när du har roligt, för då vet...

Av Denise Seise - 6 september 2015 19:54

Är det mig du menar ska jag förklara en sak, en gång så alla utan förstånd inte tror något annat igen. Nej, mirandas begravning va inte gjord för att peta någon i ögat eller göra någon upprörd. Den va för att få ett avslut. Tycker någon/några att ...

Av Denise Seise - 6 augusti 2015 06:58


Jag vet inte vad jag borde säga, tänka eller göra just nu. Jag gör de som känns rätt för dagen. När hjärtat brister, som de gör när sånt här händer, så vill man bara skrika, slå och gråta. Gråter gör jag mest.. Skriker ut sorgliga låttexter, mest...

Av Denise Seise - 18 juli 2015 10:35


Jag måste bara skriva om hur imponerad jag är av er mammor med barn med diverse diagnoser. Hur fantastiskt duktiga ni är, vilket jobb ni gör och att ni får livet se enkelt ut :) Super-duper impad av er som vågar skaffa ett till barn efter en tra...

Skapa flashcards