suspicious

Direktlänk till inlägg 15 maj 2015

Fredag

Av Denise Seise - 15 maj 2015 09:13

Vissa dagar är bättre än andra.

Min partner bestämde sig för att åka ca 90 mil i onsdags efter jobbet så vid 3-4 på natten så kom han hit :) Ne, jag va inte vaken.

Så igår va vi ut till en vän å träffade flera vänner :) dom spela kubb å grilla, jag frös xD

Så vid 19.45 va jag hemma igen innan Ass skulle gå hem för dagen :)
Blev lite mys i soffan med M sen sova.
Idag ska jag kolla på en lägenhet, som jag redan nu vet att jag inte vill ha :p kolla kan man alltid göra.

Jag och M är vakna medans A ligger med täcket upp över öronen å sussar, lite avis ;)

Känns konstigt och bra att ha någon bredvid mig igen. Men han tar hand om mig å jag tar hand om M så de funkar bra :) han hjälper till med M också men de dröjer nog lite innan han känner sig helt bekväm och jag har inte bråttom.

Jag och A har ett förflutet som blossade upp igen. Nu bor han i Boden och jag i Enköping så de är ju en bit emellan. Det gör ingenting, då får jag den tiden jag behöver för M samtidigt som jag ca varannan helg får komma ifrån "mamma Denise" lite mer. Det är ju typ varannan helg man som separerade föräldrar har barnet som vanligast iaf.

Men förra helgen följde M med ut till landet och As föräldrar. Så de är inte så att jag lämnar bort henne varje gång heller, jobbar Ass så tar den personen henne :)

Men nu ska jag inte uppehålla dig hela dagen, vi ses snart igen ;)

Over and out
Suspicious

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Seise - 26 september 2015 09:19

Denna blogg har betytt allt för mig under många år. Här har jag kunnat ventilera om allt och skriva mina känslor.. Tack vare att folk misstolkar mig tar jag nu bort bloggen. Kanske startar upp en ny men inte direkt. ...

Av Denise Seise - 17 september 2015 21:55

För snart en vecka sedan flög jag för första gången i mitt liv, till min älskling i Boden :) Läskigt va de men helt klart värt det :) Vi åkte till Storforsen och fikade, otroligt häftigt, mäktigt och fint. Hemfärden gick bättre och lite resfebe...

Av Denise Seise - 16 september 2015 21:37


I måndags va jag hos lilla Fisen och tände ljus och sjöng för henne.. Jag vet ju att hon inte är där, de är bara en plats att tända ljus på och lämna blommor. Hon är ju med oss, anhöriga, jämt. "Känn ingen skuld när du har roligt, för då vet...

Av Denise Seise - 6 september 2015 19:54

Är det mig du menar ska jag förklara en sak, en gång så alla utan förstånd inte tror något annat igen. Nej, mirandas begravning va inte gjord för att peta någon i ögat eller göra någon upprörd. Den va för att få ett avslut. Tycker någon/några att ...

Av Denise Seise - 6 augusti 2015 06:58


Jag vet inte vad jag borde säga, tänka eller göra just nu. Jag gör de som känns rätt för dagen. När hjärtat brister, som de gör när sånt här händer, så vill man bara skrika, slå och gråta. Gråter gör jag mest.. Skriker ut sorgliga låttexter, mest...

Skapa flashcards