suspicious

Alla inlägg under maj 2013

Av Denise Seise - 10 maj 2013 18:25

Finally !   


Fy fan vad trött jag varit idag. Vaknade vid 11, märker att det kommer vara dött så jag sätter mig och spelar lite The Sims. Stänger ner de efter en kort stund då jag tappade lusten att spela..


Kollar på Tv och somnar igen -.-" Vaknar ca halv 5    


Tror man kanske va lite lätt sliten ;)


Just nu känns allt väldigt bra dock, med mitt liv alltså.

Jag har praktik fram till v.26, v.27 ska jag börja jobba   Visserligen bara i 7 veckor, men dom 7 veckorna ska jag fan visa vad jag går för och hoppas att det syns så att man kan få vara kvar. 


Så sjukligt less på att typ inte ha några pengar. 


Får jag jobba kvar där så ser jag ljuset i tunneln, Framtiden !


Jag har redan börjat tänka mer på min framtid och hur den ser ut i mitt huvud. Planerna är långt ifrån färdiga, men dom börjar falla samman, som ett hjärn-pussel.


Imorgon blir det stallet vid halv 12, får se vilken häst det blir då eftersom jag åker ut själv första gången på länge    Min stallkompis är sjuk :/


Får försöka rida åt henne med ;)


Ne men, ha de bra, så hörs vi snart igen :D


PoK

Suspicious



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards