suspicious

Alla inlägg under december 2014

Av Denise Seise - 25 december 2014 23:22

Väldigt ofta undrar jag över framtiden. Inskolning, jobb, ekonomi å boende.
De som snurrar nu när man kollar kärleksfilm är partner.. Kommer någon vilja vara med en tjej som har ett funkisbarn? Kommer någon stå ut med de? Kommer jag vilja släppa in någon annan? Just nu orkar jag inte en till att anpassa mig efter. Någon som kanske tycker de är mycket kring allt annat utom honom.

Men en sak vet jag, som jag aldrig trodde jag skulle vilja och de är att skaffa ett syskon till Miranda, inte än, gud nej. Men om 4-5 år kanske :) när jag har en partner som inte sviker. Som inte ser våra brister som något negativt.

Jag längtar till framtiden, va den har att ge.

Jag vet att de förflutna vill jag lämna bakom mig. Vissa saker/personer är verkligen inte ens värda att tänka på eller bli arga på längre. Deras val.. Jag har inte alltid gjort smarta val eller beslut men jag ångrar inget heller.

Jag fick fira jul med min underbara dotter och hon fick så mycket fina saker. Hon tackar så mycket och nästa år vill hon ha stooora paket ;)

God jul gott folk. :)

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 15 december 2014 10:08

Länge sedan jag skrev, I know.

De händer saker. Assistent på g, fått ståskal med ställning, nå astma liknande å vi har varit å hälsat på Regnbågen i Uppsala.

Snart jul också och julklapparna har varit färdiga ett tag :)

Regnbågen är egentligen ett korttidsboende men dom har även en grupp för föräldrar och barn :) alla va så positiva trots barnens diagnoser och de fick mig att inte känna mig konstig ;) Jag menar, de är ju sällan jag deppar över de som är, för de som är är ju Miranda.

Hoppas på att boende delen är på g också. De vore guld värt om vi blev beviljade en 3a. Så Miranda kan få ett eget rum och kunna ha assistent på nätterna. Jag vill ju inte gärna ha någon som glor på mig när jag sover.
Sen skulle de vara grymt skönt med en tvättmaskin i hemmet. Så jag slipper bära både Miranda och tvätt upp å ner för 6 trappor -.-

Just nu är badrummet så litet så de är svårt att få plats med en maskin.

Idag ska de skickas in papper till jurist och bota förkylningen innan den bryter ut, wish me luck ;)

En julhälsning från min dotra till er alla :)

Xoxo
Suspicious

Skapa flashcards