suspicious

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Denise Seise - 2 februari 2014 21:44

börjar sjunka in att man är mamma nu.
Efter 2 veckor och 3 dagar ;)

Hon har även ökat till 32 ml mat idag och fått mysa med mormor.

Imorgon tänkte jag försöka duscha mellan kl 06 maten och 08. De borde gå ;)

Sen kommer gammel mormor på besök imorgon. Miranda har en stor familj och de känns skönt att veta att även om man ibland finner brister i släkten så finns dom när dom behövs :)

Nej nu ska här sovas så man orkar upp.
Sov gott !

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 2 februari 2014 15:12

Underbara flicka !

Av Denise Seise - 2 februari 2014 07:17

Satt och funderade på de här med hemgång.
De känns som om vi bor här. Som om att åka hem inte existerar..

Men klart jag saknar att kunna umgås normalt med mina vänner.
Jag saknar min bil och att kunna åka dit jag vill.

Men allt går ju framåt och vi får en klapp på axeln av sköterskorna som tycker vi är duktiga.
De känns bra att dom tycker de.
Lite "feed-back" är aldrig fel när man inte gått igenom någonting sånt här förut.

Men idag kommer mamma med man på besök och de är alltid lika uppskattat :).

Ovido - Quiz & Flashcards