suspicious

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av Denise Seise - 27 februari 2014 20:43

Och imorgon är de dags !

Hemgång, finally.
Hon är så duktig mitt lilla troll. La upp henne vid bröstet till kl 18 och hon sög tag ordentligt och sög nog i 5-6 minuter innan hon gav upp. Så duktig! Kämpar på :)

Så imorgon blir de upp vid 06 som vanligt å sedan börja packa lite :)
Har ju lite saker som ska med ;)

Kan fan knappt tro att VI ska hem..

Men alla känslor som varit med att jag inte är mamma är nu borta :)

Kom lite med ammandet tror jag ;)

Så sjukt glad, går inte att beskriva lyckan inombords. I över 1 månad bott på sjukhus utan att ens vara inskriven, åkte in med ambulans, första gången jag åker ambulans så förlöser jag ett barn i den.. världens goaste ;)

Nej nu ska jag beundra miraklet sen ska jag prova lägga upp henne igen innan maten.

Puss å god natt kära läsare :)

Xoxo
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards