suspicious

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Denise Seise - 9 maj 2014 20:44

Jaha fredag och planlös..

Just nu sover Miranda mot min axel efter att ha skrikit och varit allmänt ledsen en bra stund. Övertrött? Ne varför tror ni de? ;)

Snart dags för tösen att få mat sen får man väl se om man sitter kvar hemma eller om man ska göra något.

Just nu känner jag inte för något alls.

Sitta hemma å glo film i mjukisar med min dotter och bara mysa.. aa kanske de. Om jag inte ska hämta en viss någon inne i stan, de återstår att se ;)

Xoxo
Suspicious

Av Denise Seise - 9 maj 2014 00:04

Och idag känner jag mig låg.. utan anledning egentligen.
Har inte gjort nå speciellt, kan va därför.

Snart flyttar vi. Jag och Miranda ska äntligen få bygga upp vårat eget liv. Ska bli skönt men läskigt.
Har varit skönt med hjälp, men hjälp finns ju kvar. Bara inte lika intensivt.

Kommer bli så skönt när jag får nyckeln. En nyckel till MITT hem. Där jag ska känna mig trygg och bekväm och börja leva som vuxen. Äntligen kommer den biten.

Behöver dock pappans underskrift. Men de lär väl inte bli några problem då jag flyttar närmare. Han kommer ju kunna träffa henne på ett annat sätt då.

Med mensvärk och huvudvärk säger jag nu god natt alla underbara människor :)

Xoxo
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards