suspicious

Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Denise Seise - 18 juli 2014 07:35

Och snuttan har sina kramper fortfarande. Men hon verkar bli piggare :)

Inte lika rosslig längre och syrgas har inte använts som förr. Tror dom gav en släng inatt och dom tror hon sjunker i sattraktion för att hon krampar.. ne.. fel. De finns inget samband..

Trött på personal som kör över mig nu. Lyssnar inte på mig alls :( "du kan ditt barn bäst" ekar i mitt huvud. Ja men lyssna på mig då !

Imorgon fm bär de av mot Enköping och mamma tar över då jag inte hört något från någon annan.

Längtar som fan att få umgås med kärleken 2 dagar. Ska fixa med dopinbjudningarna då så dom kommer iväg någon gång.

De börjar bli dags att förbereda folk på att ett dop kommer bli av :)

Började prata förskola igår också så jag ska komma ihåg att ta upp de med kurator också :)

Jag hoppas de blir som dom sagt att vi åker hem nästa vecka :D jag tar ändå hand om Miranda själv som de är nu. Allt utom sprutorna :)

Xoxo
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards