suspicious

Alla inlägg den 8 april 2015

Av Denise Seise - 8 april 2015 10:09

Mycket har hänt sedan sist :)

Jag mår bättre, jag har hittat mig själv och jag älskar de.
Jag har äntligen kommit över mitt ex, umgås med vänner och livet rullar på även om det är mycket just nu.

M har även börjat få tänder :) japp 2 framtänder samtidigt ;) glad är jag över det men att de skulle bli så jobbigt för henne tänkte jag inte på.
Åkt in akut pga feberkramper så nu blir de alvedon och tempa henne flera ggr om dagen.

Men hon gnäller inte, hon är bara trött.

Igår va de möte med förskolan och det gick väl bra men jag förstår inte varför de ska krånglas till.. Hon kan väl gå på dagis som alla andra och sova när hon blir trött? Ne jag måste fundera på hur många timmar min dotter kan tänkas orka gå.

Ska ringa solporten imorgon angående byte också. Så får vi se vad dom säger och när de kan tänkas bli :)

Ja.. Vad mer??

Jo jag har funnit en ny vän. Det är konstigt hur man kan komma överens med någon man tyckt illa om förut :p mest pga att hon blev tsms med mitt ex men ändå ;)
Vi fann varandra när båda mådde dåligt och vi hjälper varandra. Jag vet vad hon går igenom då jag suttit där själv.

Papper inskickade och pengar för att lösa konflikten. Ni som vet ni vet, ni som inte vet är inga jag känner tillräckligt för att berätta.

Nej lite uppdatering och jag hoppas de inte dröjer länge tills vi ses nästa gång ?

Over and out
Suspicious

Ovido - Quiz & Flashcards